Kolmandal päeval oli plaanis rollerid rentida ja saarel ringi sõita:) Kõigepealt nautisime hommikusööki oma mõnusas elamises. Päike säras ja seiklused võisid alata.
Imearmas Sifnos

Kolmas päev

6.09.2019, reede

Mis plaanis:

- rollerid rentida

- saarel ringi sõita

Praktiline info:

• Sifnosel saab palju jala käia (rajad) + bussid

• Võib-olla rollerid ainult üheks päevaks, ühte randa muidu ei saa

Mis toimus?

Sõitsime bussiga keskusesse Apolloniasse (pilet 1€ inimene), kus natuke shoppasime:) Peamiselt postkaarte, marke ja magneteid.

Käisime kolmes autorendi kohas ja selgus, et rolleri jaoks on motika lube vaja!!! Täitsa lõpp ja suur üllatus. Poleks selle peale tulnudki… Meil kellelgi pole.

Jalutades ühest autorendi kohast teise:)

Jalutasime natuke Apollonias ringi, ilus väike asula. Päike siras. Seejärel bussiga randa Platy Gialosele. Kõigepealt sõime, söögikohad olid täiesti rannas. Algul olime sees, pärast väljas. Võtsime rannatoolid (6€ tk), käisime ujumas ja chillisime (õlled ja veinid).

Platy Gialos

Jalutasime mööda matkarada Chrysopigi kloostri juurde. Imelised vaated! Mõnus jalutada. Palav, aga piisavalt vett kaasas:) Sealt Apokofto ranna kaudu Farosse, kus sõime õhtust mereandide restoranis. Lõpuks taipasime tellida mitme peale erinevad toidud, et võimalikult palju erinevaid maitsta! Rannakarbid, kala, siga, kana ja Kreeka salat (60€).
Matkarajalt paistab Chrysopigi klooster
Matkarajad on märgistatud
Tagasivaade Apokofto rannale

Mõtlesime taksoga koju minna, aga taksod keeldusid Farosse tulemast!!! Isegi Dimitra poolt soovitatud taksojuht (mainisin talle Dimitrat ka). Täielik maailmaotsas oleku tunne oli! Õnneks buss pidi minema veel hilja õhtul. Tegime kohvikus aega parajaks - cappuccinod ja koogid (Pavlova, mingi Prantsuse kook Meuefille vms ja Kreeka kook, mida Kreeka tüdrukuga My Kitchen Rules saates tegid, apelsinidega; 30€)

Päike loojus ja ükski takso ei nõustunud meile järgi tulema!

Läks pimedaks, ootasime bussi. Suhteliselt hüljatud tunne oli:) Arutasime juba, et mis saab kui buss ei tule:) Õnneks ikka tuli lõpuks (jäi hiljaks). Pilet oli 1,80€ ja tunne oma kodumaad marsruut:) Aga peamine, et saime koju! Sõitsime läbi Kastrost, kohast kuhu soovitati sööma minna (plaanis sinna minna), tundus väga äge koht mäe otsas! Dimitra soovitas enne päikeseloojangut seal jalutada.

Koju jõudes üllatas, et festival ka teist päeva! Megapalju rahvast. Käisime toidupoest läbi, festivalile ei jaksanud. Pikk ja väsitav, aga väga tore päev! Sifnos on imeline!

Rõõmustas: et maailma lõpust ikka tulema saime:) Imeilusad, hästi märgistatud ja korras matkarajad ning saare ilu!

Reisirõõmu pakub Reisivõluri reisipäevik!