Sifnos oli meie selle reisi suur lemmik, ja neljandal päeval leidsime oma lemmikkoha Sifnosel - Kastro!
Kamaresi rand

Neljas päev

7.09.2019 laupäev

Mis plaanis:

- bussiga Kamaresi - jalutame ringi, sh poed

- Profit Elias - tipust vaade kogu saarele! Uurida, kuidas sinna saab.

- Kastro - Castle Sifnos ja Church of 7 Martyrs

Praktiline info:

• 13:10 buss Kamaresi

• 15:30 Kamares - Apollonia

Mis toimus?

Sõitsime bussiga Kamaresi (a 1,80€), jalutasime veidi ja käisime poodides. Leidsime ühe pisikese armsa poekese, kus mees müüs enda tehtud ehteid, magneteid, pildikesi jne. Ostsime mulle tema tehtud kõrvarõngad ja ühe magneti. Nii mõnus leida vahest ka kohapeal tehtud magneteid:)

Kamares

Lõuna rannas MariAngelo kohvikus (pannkoogid, võileivad ja cappuccinod), siis bussiga keskusesse. Panin postkaardid posti!

Jalutuskäik Kastrosse

Jalutasime Kastrosse - väga mõnus! Ilusad vaated nii teel, kui kohapeal. Kastrost sai meie lemmik, kõige ilusam koht Sifnosel. Kohale jõudes läksime sellesse restorani, mida eile bussist imetlesime:) Võtsime joogid ja nautisime suurepärast vaadet!

Seal mäe otsas Kastro ongi:)

Jalutasime Kastros ringi. Pole sõnu selle pisikese armsa koha kirjeldamiseks:) Mäe otsas mere ääres…

Kastro

Õhtusöögiks (110€) leidsime teise koha, mis samuti imelise vaatega - märkasime lambaid eemal mäe otsas. Nagu ikka - mägironijad:) Alguses ei olnud terrassi ääres kohti, aga magustoidu ajaks vabanes üks laud.

20:35 buss Artemonasesse (a 1,80€), oli juba pime. Bussi oodates leidsime kunstinäituse.

p.s Selgus, et Profit Eliasel jääb meil käimata, sest sinna saab ainult teatud päevadel bussiga, ja meile need päevad ei sobi:(

ÜllatasKastro - nii ilus ja kui mõnus siin jalutada!

Reisimärkmed tee Reisivõluri reisipäevikusse!;)