Praegusel ajal on eriti mõnus reisimälestusi lugeda. Nagu raamatutegi puhul saab reisipäevikuga reisida ja olla kohtades, kuhu praegu minna ei saa. Meie seiklused jätkusid imelisel saarel Milosel.
Selle kiirlaevaga kihutasime Milosele

Praktiline info:

• 10:00 buss Artemonas - Kamares

• 10:50 (kohal 11:50) laev Sifnos-Milos

• transfeer öömajja tellitud (9€/in)

Mis toimus?

Bussiga sadamasse ja laeva peale. Kiire sõit (ainult tunnike), natuke mängisime kaarte (meie ühistel reisidel juba traditsiooniks saanud Rauno õpetatud kaardimäng, mille nimi on alati reisiga seotud: seekord siis Kreeka:)).

Plaka

Öömajas oli väga aktiivne ja jutukas mees meil vastas, kes kukkus kohe organiseerima. Andis meile kaardid ja seletas, kuhu minna, mida teha, kuhu jõuaks veel täna:) Selgus, et katakombid nt teisipäeviti kinni. Seetõttu otsustasime sinna kohe täna minna. Kiitis Sarakiniko randa - guugeldasin. Super! Kindlasti peame sinna minema. Enne reisi uurides ei olnud mulle see rand silma jäänud. Ikka tasub kohalikelt ka infot küsida (mitte et me seekord oleks küsinud:)). Meile prinditi lausa bussiajad välja.

Väga ilus öömaja. Lausa mullivanniga, aga paar tundi peab talle ette teatama, paneb sooja:) Meie korter kahe magamistoaga. Äge disain, voodid nagu betoonist. Raske kirjeldada:) Väike isiklik terass kust vaade staadionile. Seal olid õhtuti jalka trennid. Meie võõrustaja kiirustas ka sinna sel samal õhtul, et tema poja trenn ja tema oli abitreener vms.

Seal üleval ootab meid Kreeka vanaisa söögikoht:)

Kõigepealt käisime seal samas Plakas öömaja lähedal söömas (söögikohtade info saime ka võõrustajalt) ja leidsime endale Kreeka vanaisa. Selline mõnus muhe papi. Koos naisega pidasid söögikohta. Naine kokkas ja mees serveeris. Samal ajal vaatas korvpalli, sest Kreeka mängis ja oli otsustav mäng (kahjuks kaotasid). Tellisime jänese, kikerherned, dolmad… Superhea!

Seejärel jalutasime palju. Katakombid (4€) oli pettumus. Lubati 20 min tuuri giidiga, tegelikult oli u 5 min. Pidid olema väljaspool Roomat suurimad katakombid, aga polnud üldse suured. Seejärel vaatasime amfiteatrit, mis oli ok.

Pildilt tundub ägedam, kui tegelikult oli. Samas ära käia tasub:)

Tahtsin väga ka Klimasse minna (värvilised uksed majadel mere ääres), aga me ei leidnud head varianti, kuidas sinna saada. Otsetee oli väga järsk ja tundus läbimatu, normaalne tee aga tegi väga suure ringi ning samad teed pidi tagasi tulema… Jäi seekord käimata.

Jalutasime hoopis tagasi Plakasse. Tee peal leidsime söögikoha, kus tegime vee- ja pissipausi. Küsisin, kas neil jäätisekokteili on (väga palav oli), mille peale sain vastuseks, et mis ma veel ei taha, neil on ikkagi restoran!!! :):)

Vaated jalutades

Kohalikul väljakukesel avastasime magusapoe, millest sai meie lemmik Milosel. Tegime ühed cappuccinod ja koogid. Jalutasime ringi ja otsisime põnevaid poode. Midagi erilist ei leidnud sel päeval. Tahtsime vett osta, aga ühest restoranist anti niisama pudel vett!

Käisime mäe otsas, kus oli kirikukene ja suurepärased vaated:

Kirik künka otsas

Leidsime korraliku suurusega toidupoe, varusime süüa ja öömajja. Õhtusöögi asemel vein, õlu, juust, krõpsud ja kaardimäng. :)

Ilusaim koht: Jalutuskäik mäe otsa.

Kirjutasin ise juurde: Leid: magusapood:)