Meie reis hakkas vaikselt lõpule lähenema, oli käes meie viimane päev ilusal Milose saarel.

Kaheksas päev

11.09.2019, kolmapäev

Mis plaanis:

- Papafragase rand - muutsime plaani!

- Chillida niisama, magusa kohvikusse Plakas:)

Praktiline info:

• 12:50 buss Adamasse

• sealt buss Papafragasesse

Mis toimus?

Magasime kaua ja nautisime hommikusööki.

Veider on see, et siin öömajas me pole kordagi rõdul söönud! Ei teagi miks:) Sifnosel sõime kogu aeg.

Selline näide menüüst Milosel:)

Täitsin reisipäeviku prototüüpi, super rahul:) Juba praegu reisil olles on nii mõnus meenutada ja mõelda, mida tegime ja nägime. Samuti järgmist päeva plaanida (ja ka pikemalt ette), et kõige olulisem nähtud ja tehtud saaks. Samas tasub alati paindlik olla. Täna muutsime plaani: selle asemel, et järjekordsesse randa sõita (peatusega Adamases taas), otsustasime puhata ja niisama siin chillida. Nagu Sifnosel tegime, hakkas meeldima, sest see oli nii mõnus:)

Reisipäevikuta oleks praktiliselt võimatu ka selle blogipostituse tegemine. Kes enam mäletab:) Piltide järgi saab vaadata, kus sai käidud ja mida tehtud (mulle meeldib, ka igast reisist fotoraamat teha). Aga eeldusel, et sai ka pildistatud:) Mingid emotsioonid meenuvad samuti, aga huvitav on ka lugeda, mis reisi ajal kirja sai.

Rääkimata sellest, et praegu, kus üldse liikuda ei saa, on eriti mõnus reisi meenutada. Reisipäevikut lugedes oleks nagu uuesti reisil. Tunnen lausa lõhna, kord kerget tuulekest, siis palavust…

Nagu öeldud, otsustasime niisama chillida ja puhata. Vahepeal käisime magusa kohvikus, aga kahjuks oli seekord pettumus. Soolast oli ainult juustupirukat ja 3 tk alles (võtsime), magusa tellisin vale (tahtsime kõik erinevad võtta, et proovida). Üldse ei meeldinud. Tellisin lausa uue, aga see oli siis juba liiga suur ja magus:) Siiani tuleb lääge maitse suhu, kui sellele mõtlen.

Samuti oli teenindus kehva ja väga väga aeglane. Cappuccinod toodi jälle peale pikka ootamist viimasena, kui koogid juba peaaegu söödud kuigi venitasime nendega. Suur pettumus! Nii kahju, esimene kord oli nii super ja sai me suureks lemmikuks. Pidi tänase päeva tipphetk olema.

Õhtust sõime peatänava(kese)l. Selles söögikohas, kust üks päev meile tasuta veepudel anti (hea reklaam)! Rahvast ja sagimist oli väga palju. Toitu oodates käisime kordamööda käsitöö ja suveniiri poekestest, mida terve tänav täis oli. Toit oli hea, parim: safranirisoto.

Lugesin, täitsin reisipäevikut ja mängisime kaarte.

Huvitav: et siin kunagi rõdul hommikust ei söönud!

Ilusaim koht seni reisil: Sarakiniko rand. Pidin selle lisama reisipäevikusse, sest kustumatu elamus.