Ongi käes meie viimane päev Saaremaal. Kõigepealt guugeldasin meile hommikusöögi koha, kus saab pannkooke - Kessu kohvik. Jätsime oma mõnusa öömajaga hüvasti ja sõitsime hommikust sööma. Muidu käisime Kuressaares jalgsi ringi, aga nüüd polnud mõtet edasi-tagasi käia. Parkimiskoha leidmine polnudki nii lihtne, ikkagi linnas:) Maakad pole harjunud:)

Kohvikuga jäime rahule. MIna võtsin lõhe-sinihallitusjuustu pannkoogi, oli hea, ainult, et lõhet veidi liiga palju. Musi võttis moosi ja jäätisega. Seejärel läksime Kuressaare lossi. Mõnus!

Kõigepealt jalutasime üle silla ja vaatasime, kas kalu ka vallikraavis on. Algul nägime pisikesi, aga siis märkasime suurt latikat.

Päris palju paate sõitis ümber lossi. Hind ei olnud kallis (vist pool tundi 3€ vms), aga meil jäi järgmiseks korraks, sest aega polnud väga palju. Ei osanud aega arvestada, sest külastasime lossi esimest korda.

Võimas kindlus. Astusime sisse klaasikotta ja dolomiidi omast ostsime magneti. Sepikotta ei läinud ja savikoja uks oli kinni. Linnuse ümbruses oli uskumatult palju näha ja teha. Valli pealt paistis rand, mis tundus mõnus.

Pildistasime ja nautisime. Otsustasime lossi sisse mitte minna, sest väljas läks palju aega ja oli väga äge. Ainult sellest oli kahju, et jäi käimata suveniiripoes, sest see lossis sees. Oleks tahtnud Minu Rada Saaremaa kaarti seal näha.

Olin Instagramis näinud ägedat suure tooli pilti. Otsisime seda ja selgus, et oli sealsamas lähedal, kust olime sisse tulnud (paadi rentimise koha kõrval). Vedas, sest seal polnud ühtegi inimest. Tegime väikese fotosessiooni:).

Otsisime üles Thule Koja, tahtsin seal pilti teha suure käega. Üks suur perekond jõudis meist ette ja kuna tundus, et neil läheb seal aega, otsustasime minna katuseterrassile jäätisekokteili nautima. Välisuksel silt näitas, et peab maja tagant sinna minema. Päris hirmutav keerutrepp viis üles! Alla küll ei tahtnud sealt tulla, küsisin kohe esimese asjana, et kas saab maja seest ka:). Õnneks sai liftiga. Katuseterass oli vägev, nautisime.

Teel liftini kohtasime mõnda ägedat tegelast. Järgmisel korral tahaks seal ka ringi vaadata.

Käe juures õnneks polnud kedagi ja saime pildistamise ära teha. Seejärel võtsime suuna sadama poole, sest tahtsime tee peal veel mõned peatused teha. Esimene peatus oli Karujärv. Kui väiksena Saaremaal käisime, siis tädi rääkis, et Karujärve ääres võib väikeseid karusid näha, sellepärast on selline nimi järvel:). Uskusime ka, aga tookord karusid ei näinud. Polnud ka seekord karusid näha, aga järv oli külastust väärt. Rahulik ja päikeseline.

Kiire peatus Panga pangal - nii äge koht, seal üritame alati Saaremaal olles käia. Sellepärast teised pangad tundusidki jamad …

Tahaks kunagi ka merelt panka näha ja pilti teha …

Oligi aeg sadamasse minna. Võtsime latted ja veidi süüa, korraga praam juba lähenes! Olime praamisõidu ajal autos, sest ei tahtnud riskida, et see õudne mutt seal kohvikus tööl.

Rõõmustas: Saaremaa nii äge, palju näha ja teha!