Müügitingimused

1. Üldised müügitingimused

1.1 Müügitingimused kehtivad dagosun.ee ja reisivolur.ee lehelt ostja (edaspidi Tarbija) ning ettevõtja OÜ Dagösun (edaspidi Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2 Lisaks käesolevatele müügitingimustele reguleerib Tarbija ja Müüja vahelisi suhteid võlaõigusseadus (VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised asjasse puutuvad õigusaktid.

1.3 Müüjal on õigus teha käesolevates müügitingimustes muudatusi, lisades muudetud osale vastava märke.

2. Hinna- ja tarneinfo

2.1 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures, on eurodes ning sisaldavad käibemaksu. 

2.2 Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Tavapostiga saatmine on tasuta.

2.3 Ostetud tooted edastatakse vastavalt Tarbija poolt valitud tarneviisile: tavapostiga, Omniva pakiautomaati, SmartPost pakiautomaati või DPD pakiautomaati.

2.4 Müüja edastab toote esimesel võimalusel peale toote eest tasumist, kuid hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Tarneaeg sõltub Tarbija poolt valitud tarneviisist ja tarnijast.

2.5 Teenuste hind kujuneb vastavalt Tarbija ja Müüja vahelisele kokkuleppele.

3. Toote ostmine

3.1 Soovitud toote ostmiseks kasutage e-poodi järgmiselt:

3.1.1 Valige e-poest sobiv toode klõpsates tootel.

3.1.2 Lisage toode ostukorvi vajutades nupule „lisa ostukorvi”.

3.1.3 Klõpsake lehe ülaossa ilmunud tekstil: „Sooritage ost”.

3.1.4 Vaadake tellimus üle, et kõik on nagu soovitud ning valige kohaletoimetamise viis: tavapost või pakiautomaat. Pakiautomaadi puhul valige sobiv pakiautomaat, kuhu toodet soovite. Tavapostiga tellimuse puhul saate andmed sisestada hiljem.

3.1.5 Pange linnuke kastikesse „Nõustun üld- ja tagasimaksmise tingimustega”.

3.1.6 Vajutage nupule „Soorita ost”.

3.1.7 Täitke kohaletoimetamise info.

3.1.8 Klõpsake nupul „tellimuse ülevaade” ning kontrollige palun, kas kõik on korrektne.

3.1.9 Vajuta nupule „tasun arvega” ning seejärel kuvatakse maksmiseks vajalik info.

3.1.10 Tasuge arve ning paneme ostetud toote teele esimesel võimalusel peale arve tasumist.

3.2 Tellimuse täitmine toimub peale toote eest tasumist ning Tellimuse täitmiseks vajalike andmete esitamist Tarbija poolt.

4. Teenuste ostmine

4.1 Soovitud teenuse tellimiseks võtke ühendust kodulehe kontaktivormi kaudu, kirjutades e-kirja info@reisivolur.ee või Facebooki lehe Reisivõlur kaudu.

4.2 Müüja võtab Ostjaga esimesel võimalusel ühendust, et leppida kokku soovitud teenustes ning nende maksumuses.

4.3 Teenuse osutamine toimub vastavalt Ostja poolt antud teabele.

4.4 Reisimisega seotud teenuse sisuks on Müüja poolt Ostja soovitud teabe otsimine vastavalt Ostja poolt määratud kriteeriumitele (aeg, hind jne) ning Ostja nõustamine Müüja parimate teadmiste ulatuses.

4.5 Müüja edastab Ostjale teabe esimesel võimalusel.

4.6 Reisimisega seotud teenus ei sisalda Müüja poolt Ostjale asjade või teenuste ostmist, vaid ostmiseks vajaliku info edastamist.

5. Pretensioonid ja ostust taganemine

5.1  Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

5.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

5.3 Tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

5.4 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

5.5 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise teatis ning saata see e-posti aadressile info@reisivolur.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kaubakättesaamisest.

5.6 Kauba tagastamise kulud kannab Tarbija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

5.7 Tarbija peab kauba tagastama teavituse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

5.8 Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

5.9 Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

5.10 Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi toode, kui toote hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla toote turuhinna.

5.11 Tarbijal on õigus pöörduda pretensioonide lahendamiseks Müüja poole info@reisivolur.ee

5.12 Pretensioonid lahendatakse poolte kokkuleppel. Lahendamata jäänud pretensioonide puhul on Tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole.

OÜ Dagösun on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tutvuge meie privaatsuspoliitikaga SIIN.